Przejdź do treści głównej
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA

Witamy w świecie Fakturatki!

Grupa LELLEK dołączyła do grona Przedsiębiorców, którzy wykorzystują Fakturatkę jako metodę płatności, dzięki której sprzedają więcej i otrzymują pieniądze na czas!

Poniżej znajdziesz odpowiedź na pytanie co to jest Fakturatka, jak działa i dlaczego warto proponować Klientom Biznesowym rokładanie płatności za serwis na raty.

decoration image

Co to jest Fakturatka? 

Fakturatka to innowacyjna usługa rat dla biznesu. Dzięki niej Twoi Klienci mogą rozkładać na raty płatności za serwis samochodu. 
Twój Klient na raty może rozłożyć zarówno faktury VAT jak i faktury proforma czy potwierdzenia zamówienia.  Cały proces odbywa się w 100% przez Internet, bez zbędnych formalności, nawet w 5 minut.
Ty wystawiasz fakturę lub druk zamówienia, my płacimy za Twojego Klienta w dniu wskazanym na dokumencie zakupu, a Twój Klient spłaca nam należność w ratach.

Co Fakturatka daje Twojej Firmie?

Zwiększasz swoją sprzedaż
Dzięki możliwości rozłożenia płatności na raty Twoi Klienci chętniej korzystają z Twoich usług! Poinformuj Klientów o możliwości rozłożenia płatności za uslugi mechaniczne i serwisowe na raty
Otrzymujesz pieniądze na czas
Gdy Twój Klient skorzysta z Fakturatki i rozłoży płatność za zakupy w Twojej Firmie na raty, otrzymasz przelew za wykonane usługi w terminie płatności wskazanym na dokumencie.
Nie ponosisz żadnych kosztów
To my płacimy za Twojego Klienta w terminie płatności, a on nam spłaca w ratach. My bierzemy na siebie ryzyko, a Ty się niczym nie przejmujesz. Jedyne co musisz zrobić, to poinformować Klientów o opcji rozłożenia płatności na raty. Nic Cię to nie kosztuje!
Eliminujesz nierzetelnych Klientów
Weryfikujemy Twoich Klientów przed przyznaniem im finansowania. Jeśli uzyska odmowę, będzie to dla Ciebie sygnał, że z tym Klientem warto rozliczyć się w formie przedpłaty lub gotówkowo.
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA

Jak sprzedawać z Fakturatką? 

KROK 1 

  • Poinformuj Klientów prowadzących działalność gospodarczą, że płatności za usługi w serwisie mogą rozkładać na raty.
  • Wystaw dokument sprzedaży - fakurę VAT, fakturę proforma, potwierdzenie zamówienia.
  • Przekaż Klientowi link do płatności Fakturatką 
  • W celu wsparcia procesu sprzedaży zgłoś Klienta za pomocą formularza - skontaktujemy się z Klientem i pomożemy mu przejść przez proces wnioskowania o finansowanie.
decoration image

KROK 2 

  • Twój Klient loguje się do systemu, wskazuje kwotę zakupu i liczbę rat na jaką chce rozłożyć płatność. Uzupełnia wniosek i przesyła dokument potwierdzający zakup.
  • Weryfikujemy zdolność Twojego Klienta. W dniu roboczym (godz. 8-16)  otrzyma decyzję o możliwości rozłożenia płatności na raty w ciągu godziny od złożenia wniosku. W dni wolne lub po godz. 16 – decyzja będzie wydana następnego dnia roboczego.
  • Klient podpisuje umowę SMSem i autoryzuje przelewem ze swojego konta.
decoration image

KROK 3 

  • Po zawarciu umowy wyślemy do Ciebie wiadomość mailową z potwierdzeniem zawarcia umowy z Twoim Klientem.
  • Przelewamy środki za zlecenia Klienta w terminie wskazanym na dokumencie.
  • Usługę możesz wykonać po otrzymaniu od nas potwierdzenia zawarcia umowy z Twoim Klientem lub po otrzymaniu wpływu na konto.
  • W przypadku rezygnacji Klienta lub gdy zawarcie umowy nie dojdzie do skutku wyślemy komunikat o niezrealizowaniu transakcji na adres email wskazany w umowie.

decoration image

Jakie dokumenty akceptujemy?

Fakturatką można sfinansować KAŻDE zamówienie czy umowę, na której widnieje:
  • Numer (umowy itd.)
  • Nazwa sprzedającego i NIP
  • Nr rachunku bankowego sprzedającego (zarejestrowany na Białej Liście podatników VAT)
  • Kwota zakupu brutto i kwota VAT
  • Data wymagalności płatności

Finansujemy następujące dokumenty:
  • Faktury VAT
  • Faktury proformy
  • Rachunki (posiadające ww. dane)
  • Zamówienia
  • Wyceny
  • Harmonogram spłat
  • Umowy kupna-sprzedaży (także rzeczy używanych)
  • Polisy ubezpieczeniowe
  • I wszystkie inne dokumenty zawierające ww. dane
decoration image

Skąd pomysł na Fakturatkę? 

Zapytaliśmy małe i średnie firmy o problemy jakie napotykają przy robieniu firmowych zakupów. Jak wykazały nasze badania ponad połowa małych i średnich przedsiębiorstw chciałaby kupować towary, usługi, sprzęt czy licencje na raty!

W odpowiedzi na potrzeby rynku stworzyliśmy Fakturatkę –  usługę, dzięki której zyskują obie strony transakcji!

decoration image
Nasi Partnerzy:

Masz pytania? Zadzwoń! 

Grafika

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku

71 774 56 12

 ... lub zostaw kontakt - oddzwonimy!

zdjęcie
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA