Przejdź do treści głównej
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA

Witamy w świecie Fakturatki!

Grupa SBS dołączyła do grona Przedsiębiorców, którzy wykorzystują Fakturatkę jako metodę płatności, dzięki której sprzedają więcej i otrzymują pieniądze na czas!

Poniżej znajdziesz odpowiedź na pytanie co to jest Fakturatka, jak działa i dlaczego warto proponować Klientom Biznesowym rokładanie płatności za zamówiony towar na raty.

decoration image

Co to jest Fakturatka? 

Fakturatka to innowacyjna usługa rat dla biznesu. Dzięki niej Twoi Klienci mogą rozkładać na raty płatności dokonane w Twoim sklepie. 
Twój Klient na raty może rozłożyć zarówno faktury VAT jak i faktury proforma czy potwierdzenia zamówienia.  Cały proces odbywa się w 100% przez Internet, bez zbędnych formalności, nawet w 5 minut.
Ty wystawiasz fakturę lub druk zamówienia, my płacimy za Twojego Klienta w dniu wskazanym na dokumencie zakupu, a Twój Klient spłaca nam zakupy w ratach.

Co Fakturatka daje Twojej Firmie?

Zwiększasz swoją sprzedaż
Dzięki możliwości rozłożenia płatności na raty Twoi Klienci kupują więcej! Poinformuj Klientów o możliwości rozłożenia płatności za zakupy na raty
Otrzymujesz pieniądze na czas
Gdy Twój Klient skorzysta z Fakturatki i rozłoży płatność za zakupy w Twojej Firmie na raty, otrzymasz przelew za sprzedane towary czy usługi w terminie płatności wskazanym na dokumencie.
Nie ponosisz żadnych kosztów
To my płacimy za zakupy Twojego Klienta w terminie płatności, a on nam spłaca w ratach. My bierzemy na siebie ryzyko, a Ty się niczym nie przejmujesz. Jedyne co musisz zrobić, to poinformować Klientów o opcji rozłożenia płatności na raty. Nic Cię to nie kosztuje!
Eliminujesz nierzetelnych Klientów
Weryfikujemy Twoich Klientów przed przyznaniem im finansowania. Jeśli uzyska odmowę, będzie to dla Ciebie sygnał, że z tym Klientem warto rozliczyć się w formie przedpłaty lub gotówkowo.
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA

Jak sprzedawać z Fakturatką? 

KROK 1 

  • Poinformuj Klientów prowadzących działalność gospodarczą, że zakupy w Twoim sklepie mogą rozkładać na raty.
  • Wystaw dokument sprzedaży - fakurę VAT, fakturę proforma, potwierdzenie zamówienia.
  • Przekaż Klientowi link do płatności Fakturatką 
  • W celu wsparcia procesu sprzedaży zgłoś Klienta za pomocą formularza - skontaktujemy się z Klientem i pomożemy mu przejść przez proces wnioskowania o finansowanie.
decoration image

KROK 2 

  • Twój Klient loguje się do systemu, wskazuje kwotę zakupu i liczbę rat na jaką chce rozłożyć płatność. Uzupełnia wniosek i przesyła dokument potwierdzający zakup.
  • Weryfikujemy zdolność Twojego Klienta. W dniu roboczym (godz. 8-16)  otrzyma decyzję o możliwości rozłożenia płatności na raty w ciągu godziny od złożenia wniosku. W dni wolne lub po godz. 16 – decyzja będzie wydana następnego dnia roboczego.
  • Klient podpisuje umowę SMSem i autoryzuje przelewem ze swojego konta.
decoration image

KROK 3 

  • Po zawarciu umowy wyślemy do Ciebie wiadomość mailową z potwierdzeniem zawarcia umowy z Twoim Klientem.
  • Przelewamy środki za zakupy Klienta w terminie wskazanym na dokumencie.
  • Towar możesz wydać po otrzymaniu od nas potwierdzenia zawarcia umowy z Twoim Klientem lub po otrzymaniu wpływu na konto.
  • W przypadku rezygnacji Klienta lub gdy zawarcie umowy nie dojdzie do skutku wyślemy komunikat o niezrealizowaniu transakcji na adres email wskazany w umowie.

decoration image

Ile kosztuje Fakturatka? PROMOCJA!

Dla Klientów Grupy SBS przygotowaliśmy promocję - oprocentowanie tylko 1,99% miesięcznie w przypadku rozłożenia płatności na 3 i 6 rat.

Koszt 1000 PLN w Fakturatce w promocji to zaledwie 59 PLN za miesiąc w przypadku rat na 3 miesiące! 
decoration image

Materiały marketingowe
dla Twojej Firmy

Przygotowaliśmy komplet materiałów marketingowych, dzięki którym w łatwy sposób poinformujesz swoich Klientów biznesowych, że w Twoim sklepie mogą dokonywać zakupów na raty. 
W paczkach umieściliśmy gotowe pliki produkcyjne - możesz pobrać materiały i wydrukować na własny koszt. 



Materiały marketingowe zawierają:
  • wobblery czyli tzw. kiwaczki
  • standy duże na ulotki
  • standy małe na ulotki
  • ulotki DL dla Twoich Klientów
  • plakaty
  • banery na faktury i zamówienia
decoration image

Wobblery czyli kiwaczki

Wobblery świetnie przyciągają uwagę Klientów! Ta podwieszana reklama wprawiana jest w ruch za każdym podmuchem powietrza. Zastosowaliśmy żywe kolory, które ściągają wzrok i prosty przekaz marketingowy. 


decoration image

Standy na ulotki

Personalizowane standy w żywych kolorach przyciągają uwagę Klientów. Przygotowaliśmy dwa projekty - stand duży (wys. 195 cm) z podajnikiem na ulotki DL oraz mały stand na ulotki DL do postawienia na ladzie czy przy kasie.
Standy na ulotki przygotowane są wg wytycznych firmy Brooklyn - producenta standów (https://brooklyn.pl/)

decoration image

Ulotki

Ulotki są idealnym narzędziem komunikacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami, który robią zakupy w Twoim sklepie. Warto wykorzystać je w przypadku Klientów, który prowadzą działalność gospodarczą i proszą o faktury z odroczonym terminem płatności. 


decoration image

Plakaty

Gotowy projekt plakatu w formacie A2 do wywieszenia na drzwiach, w sklepie, tablicach informacyjnych.

decoration image

Banery na faktury

Przygotowaliśmy zestaw banerów w różnych rozmiarach, które możesz umieszczać na fakturach i zamówieniach papierowych i elektronicznych.
Pobierz materiały marketingowe i korzystaj do woli!

decoration image

Jakie dokumenty akceptujemy?

Fakturatką można sfinansować KAŻDE zamówienie czy umowę, na której widnieje:
  • Numer (umowy itd.)
  • Nazwa sprzedającego i NIP
  • Nr rachunku bankowego sprzedającego (zarejestrowany na Białej Liście podatników VAT)
  • Kwota zakupu brutto i kwota VAT
  • Data wymagalności płatności

Finansujemy następujące dokumenty:
  • Faktury VAT
  • Faktury proformy
  • Rachunki (posiadające ww. dane)
  • Zamówienia
  • Wyceny
  • Harmonogram spłat
  • Umowy kupna-sprzedaży (także rzeczy używanych)
  • Polisy ubezpieczeniowe
  • I wszystkie inne dokumenty zawierające ww. dane
decoration image

Skąd pomysł na Fakturatkę? 

Zapytaliśmy małe i średnie firmy o problemy jakie napotykają przy robieniu firmowych zakupów. Jak wykazały nasze badania ponad połowa małych i średnich przedsiębiorstw chciałaby kupować towary, usługi, sprzęt czy licencje na raty!

W odpowiedzi na potrzeby rynku stworzyliśmy Fakturatkę –  usługę, dzięki której zyskują obie strony transakcji!

decoration image
Nasi Partnerzy:

Masz pytania? Zadzwoń! 

Grafika

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku

71 774 56 12

 ... lub zostaw kontakt - oddzwonimy!

zdjęcie
ZADZWOŃ 71 774 56 12ZAMÓW KONTAKTZGŁOŚ KLIENTA