Kup na firmę,
zapłać na raty!
Rozkładaj na raty firmowe wydatki!
Dołącz do grona Przedsiębiorców, którzy korzystają z Fakturatki i rozkładają na raty faktury zakupu - za towary, surowce, usługi, oprogramowanie, sprzęt czy licencje!
Jak rozkładać na raty firmowe wydatki?
Zamawiasz u dostawcy dowolny produkt lub usługę i dostajesz fakturę zakupu, fakturę proforma lub formularz zamówienia, który masz opłacić przelewem.
Rozkładasz kwotę firmowego wydatku na wygodne raty - od 1 do aż 36 rat.
My płacimy za Twoje firmowe wydatki, Ty spłacasz nam w ratach. Przy okazji budujesz wizerunek super płatnika i oszczędzasz - możesz negocjować rabaty za terminowe regulowanie zobowiązań, zaliczasz do kosztów uzyskania przychodu koszt Fakturatki i odliczasz VAT.
Dlaczego warto rozkładać na raty firmowe wydatki?
Dzięki Fakturatce nie masz już problemów z uzyskaniem faktury z przyszłym terminem płatności. Firmowe wydatki możesz rozłożyć na raty na podstawie faktury proforma lub zamówienia!
Korzystasz z Fakturatki zamiast decydować się na drogie i czasochłonne kredyty, pożyczki i leasingi.
Firmowe wydatki rozkładasz na raty nawet w 5 minut, w 100% bezpiecznie i on-line.
Oszczędzasz, bo zaliczasz do kosztów uzyskania przychodu koszt Fakturatki i odliczasz VAT.
Utrzymujesz płynność finansową, bo kupując na firmę nie wydajesz wszystkich oszczędności i masz środki na bieżącą działalność.
W oczach kontrahentów jesteś super płatnikiem, dzięki temu poprawia się Twój wizerunek i konkurencyjność.